Reviews

Jolanda

Ooit heb ik een schilderij gezien van Susan Ruiter en vond het meteen heel leuk. Ik werd er zo vrolijk van: dikke dames die niet voldoen aan het 'ideaal' beeld, maar zo zelfbewust door het leven gaan. Al die jaren Susan gevolgd en uiteindelijk is het zo ver gekomen dat we naar haar atelier in Vlaardingen zijn gegaan. En nu hangt ons schilderij bij ons!! We zijn er heel blij mee. Ik kijk er elke dag naar en wordt dan weer even blij. Dank je wel Susan Ruiter!

Ruud Meuldijk

Geraakt was ik gelijk al in het hele prille begin dat Susan begon met schilderen. Van die kleine prentjes met paddestoelen, plantjes en dieren. Rien Poortvliet zou jaloers geworden zijn. Toen kwam het grote werk waar ik er zelf nog een in de huiskamer heb hangen. Een Egyptische dame die geschenken ontvangt. Trots waren we op onze vriendin en het heeft nog steeds het beste plekje in huis. Nu nog trotser hoe ze groeide in haar kunnen, haar persoonlijkheid, liefde en toewijding die zo dicht onder de oppervlakte ligt. Mooi zo te zijn. Houden van je xxx

Marlou

Ben helemaal verliefd op mijn 2 schilderijtjes. Prachtig werk van Susan.

Marga

weer een schilderij van Susan speciaal voor mij en zo voelt het ook. Precies zoals ik het mij had voorgesteld en de dame doet haar titel eer aan. Veel kijk genot en een heel warm gevoel voor Susan en Mandy natuurlijk vergeet ik ook de meneer van een gaatje boren niet ook hij is lief.

Ben en Coby

Super trots zijn wij op onze dochter die zichzelf heeft ontwikkeld tot een in binnen en buitenland bekend kunstenaar. Zelf hebben we, in de loop der jaren, al 14 kunstwerken van haar in bezit waaronder een paar mooie aquarellen uit haar begintijd. Pas hebben we nog een groot werk boven het dressoir gehangen waar we heel blij van worden en niet op uitgekeken raken. Susan we houden heel veel van jou en je mooie kunstwerken.

Edith Spaninks

Wederom voor de 2e keer, een gezellige maar ook leerzame dag geweest. Ik had de opdracht om voor mijn jongste dochter haar dierbare overleden kat"Dribbel" te portreteren in een specifieke houding. Pittig klusje dacht ik. Maar mijn dochter melde op FB met een foto van het schilderij het volgende: and he's back! Een groter compliment had ik niet kunnen krijgen. Ik zeg DOEN een schilder workshop bij Susan. Ga het ervaren want je zult een super dag hebben en je gaat zeker met iets moois naar huis zowel een schilderij als een waardevolle ervaring. Dit zeker door de finishing touch van Susan als ook de aandacht van Mandy.

Marion de ruiter

Ik ben 25 februari naar de workshop geweest en ik kan alleen met lof over haar schrijven en haar dochter, zoj zorgde dat we niks tekort kwamen aan koffie ed. Ook zij was erg hartelijk net als Susan. Ze legt alles goed uit waar je moet beginnen ed. Ze kwam steeds kijken hoe het schilderij vorderde en vertelde het een en ander hoe je iets kon doen. Ik heb een gezellige leerzame dag gehad en ik kom zeker nog een keer samen met m'n vriendin, die helaas ziek was geworden . Ik lom nog wel eens langs Susan als ik ga fietsen, bedankt

Annette

Erg leuke workshop gehad, goed verzorgd, veel geleerd. Misschien kom ik nog wel een keer! De drie dikke dames die al jaren in onze woonkamer hangen, blijven enig om naar te kijken.

Marjorie

Bericht Vandaag de 2 schilderijen van Susan opgehangen in onze Casa Anna Luna in Javea. Wij zijn er superblij mee. Het maakt onze woonkamer helemaal af! Zo mooi en helemaal naar onze wensen door Susan gemaakt!

Stella

Mijn feedback is vooral lovend. Leuke, leerzame en gezellige workshop. Het resultaat is ALTIJD prachtig, mede door de tips van Susan. Ze leert je goed te kijken en ook hoe het materiaal toe te passen als je schaduw en licht wilt accentueren. Het is ook een gulle workshop. Goede verfkwaliteit, kwasten in soorten en maten, en heerlijke hapjes en drankjes. Een lunch bij een uitstekend Italiaans restaurantje op steenworp afstand. Het atelier is aangenaam van temperatuur, je merkt aan alles dat Susan voor kwaliteit gaat en er alles aan doet dat je een onvergetelijke dag hebt als cursist. Deze workshop is een aanrader! Ik ben al voor de 3e keer geweest en ik kijk uit naar mijn 4e!

Cathalien

Dit schilderij voelt zo goed. Er is weer een mooie balans in mijn kamer en voel me daar happy, bedankt!!!

Sandra

Natuurlijk plaats ik heel graag een recensie! Mijn eerste kunstwerk van Susan was voor mijn nieuwe huis. Hard voor gespaard en wilde graag een echte Susan ruiter. Dat is ruim 8 jaar geleden. In die volgende jaren zijn er nog een paar werken bij gekomen Naast dat ik vrolijk van de dames wordt, geniet ik echt van het stom vanaf de bank of bad kijken en bewonderen van het werk. De kleuren blijven mooi, het schilderij verveelt nooit!! Zelfs op dit moment dat ik dit schrijft terwijl ik lunch geniet ik van Susan. De werken vervelen niet je gaat ze echt steeds meer waarderen.

Saskia

Geweldig, nog iedere dag ben ik blij dat ik Susan gevraagd heb om mijn logo te ontwerpen. e heeft precies begrepen welke sfeer ik met mijn salon wil neerzetten en dit vertaald in een prachtige dame!!!! Mijn echte Susan Ruiter pronkt op van alles, kopjes, muur, stempelkaartjes ga zo maar door en werkelijk iedereen reageert er positief op! Blij en trots op mijn Susan Ruiter

Edith

Super leuke en leerzame workshop eneen zellige dag samen met mijn dochter. In een zeer relaxte sfeer met een zeer vriendelijke en talentvolle kunstenares en al haar helpers.! Eten en drinken waren top. Genoeg ruimte voor eigen inbreng en op het juiste moment even wat hulp voor de finishing touch. Dank zij dit alles heb ik een prachtig schilderij gemaakt. Ik ga snel weer inschrijven voor een nieuwe workshop want ik heb inmiddels mijn eerste opdracht binnen!

Monique

Mijn favoriete schilderes.kijk altijd of er al weer nieuwe schilderijen zijn.ze is altijd actueel.samen met mijn dochter al 2 workshops gedaan.heel erg leuk en veel geleerd. In oktober gaan we weer.heel veel zin !!!!! Het leukste aan de schilderijen van Susan is dat je er altijd weer blij van wordt.

Jolanda

Wij hebben 3 schilderijen van Susan, het is echt verslavend. We hebben voor Susan andere schilderijen gehuurd, maar die waren we na een jaar zat. Susan haar schilderijen daar kan ik naar blijven kijken, het blijft leuk!

Sonja

Prachtig werk. Een groot aanwinst voor je interieur.

Anita

De leukste workshop ooit met een heel mooi resultaat door de hulp en uitleg van Susan. Veel geleerd, lekker gegeten en gelachen. Nog een workshop bij Susan is zeker een optie, vooral als de techniek Craquelé aan bod komt!!

Andrea

Zo blij met ons schilderij 'in opdracht'! Nog nooit zijn onze auto en ons hondje zo vrolijk neergezet. Daar kan geen foto tegenop.....

Alexandra